piątek, 18 sierpnia 2017

Relacja z wizyty w lunaparku Smokoland - Strawczynek 2017.

Karuzela łańcuchowa duża. 
Będąc w pracy zauważyłem, że przy basenie w Strawczynku rozkłada się lunapark. Szczerze mówiąc wiedziałem, że z okazji święta gminy przyjedzie jakieś objazdowe wesołe miasteczko, ale nie sądziłem, że będzie to Smokoland. Jak się później okazało zastępuje on inny lunapark, który w ubiegłych latach przyjeżdżał na strawczyńską "Strawczynadę". Z urządzeń Smokolandu będzie można korzystać w sobotę 19 sierpnia i niedzielę 20 sierpnia podczas trwania imprez związanych ze świętem gminy. Z pewnością każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Dorosłym polecamy karuzele ekstremalne, a dzieciom te łagodne. W ofercie znajdują się również urządzenia rodzinne takie jak słoniki czy AutoDrom.

Dziś w czasie pracy udało mi się zrobić zdjęcia. Niestety nie będzie mnie na Strawczynadzie, dlatego nie zrobię wam fotek podczas trwania imprezy.

Strawczynada to dwudniowe święto gminy Strawczyn. Pierwszego dnia odbywają się zawody sportowe, drugiego dożynki gminne oraz występy artystyczne. Tegorocznymi gwiazdami będą zespoły Playboys i Czadoman. Ponadto goście będą mogli skosztować lokalnych smakołyków, skorzystać z atrakcji chociażby lunaparku Smokoland, wziąć udział w loterii. W sobotę odbędzie się dyskoteka pod gwiazdami. Udział w imprezie jest bezpłatny.

Odległość między Kielcami, a Strawczynkiem wynosi 15 km.

Zdjęcia mojego autorstwa dostępne są TUTAJ.